Alla inlägg under februari 2014

Av sanna - 2 februari 2014 12:17

Ja helgen har gått i ett fasligt tempo men ändå hunnit med en del, trots sjukdom.
Har aldrig mått så konstigt som jag gjorde från onsdag till fredag, verkligen ingen som helst energi och kroppen kändes helt död och ur fas. Vet inte riktigt vad det var frågan om om jag ska vara ärlig! Var orolig att det skulle vara magsjuka men inga tecken på det som tur var och ingen feber ens att relatera till.
Men en sjuhelvetes huvudvärk och tröttast i stan. Så var hemma torsdag och fredag i hopp om att bli bättre och det blev bättre som tur var!

I fredags så kom Nina och Mange över och käkade mat och vi körde Monopol. Hade glömt hur kul det är och det blir verkligen en fight på liv och död haha. Men jag vann ju flest gånger, som vanligt ;)
Det var väldigt trevligt och väldans god mat måste jag säga.

Igår blev en riktig ligga i sängen dag, var aldrig ens utanför dörren, hur skönt som helst! Kollade ikapp på PH , försökte mig även på Mästerkocken, men av någon anledning så ska alltid 4play jävlas så hann bara 1 avsnitt innan det var dags att ge upp...igen...
Så kollade på Escape plan ist.
Trodde märkligt nog at den skulle vara snäppet vassare. Blev inte ens nervös och det var inte att jag satt på nålar någongång. Det kändes lite larvigt med Arnold faktiskt, do hade kkunnat haft någon annan skådespelare, det blev mest larv tycker jag.
Vet inte riktigt va jag tyckte om den, bra tidsfördriv men är glad att jag inte såg den på bio!

Idag ska jag och hjärtat ut till mamma på mat och prat! Ska bli mysigt! Var ett tag sen vi var där så nu behövs "mammaenergin" fyllas på igen känner jag :) Hoppas lillebror är hemma också!

Så nu är det dags att hoppa in i duschen och sen iväg!

So long..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Firar in 2014 med heltidsanställning, karl, sambo och världens bästa familj och vänner! Läs min halvtorra blogg om mitt liv och allt runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards