Alla inlägg den 3 september 2013

Av sanna - 3 september 2013 22:19

Haha ja det kanske inte var så smart att kirra blogg igen när man har häcken full av annat!
Hela dagarna är fulla med en massa måsten så här går tiden fort om man säger så, det är redan september? Hm!

Dagarna går och det blir närmare och närmare flytten, karln verkar inte bli av med huset innan den 1dec men jaja det är iaf bättre än aldrig så får se det lilla goda i det!
Jag får iaf flytta den 1nov, ska bli såååå mysigt och super skoj att flytta ihop med mannen i mitt liv!
Känner att mitt liv knappast kunde vart bättre än vad det är nu!
Massa hemlisar på gång , håller tummarna ;)

Annars så är dagarna fyllda med jobb och hemma bestyr, har tex 5st "klick!" att läsa, då kan vi snacka om att jag aldrig hinner nå annat haha :)
Men men ska inte klaga, får vara runt dom jag älskar och mår bra av och så länge det är så så får det gärna forts'ätta att vara dåligt på tid fronten!

Men nu måste jag sova innan jag dör! Tröttast!
Pisk och smisk

 

Presentation


Firar in 2014 med heltidsanställning, karl, sambo och världens bästa familj och vänner! Läs min halvtorra blogg om mitt liv och allt runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards