Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av sanna - 4 oktober 2013 20:03

Ja dagen idag har art förjävla jobbig, fått reda på saker som jag kanske helst inte ville höra men men nu är det famfört och jag undrar ännu mer hur fan man kan göra så mot en annan människa.
Helt sjukt hur man kan göra så, är nog fortfarande i chocktillstånd, även om vad andra människor sagt, blir så ledsen så ni anar inte.
Men det är tur att jag jobbar med världens bästa som uppmuntrar mig, jag tror på deras ord och jag är så tacksam för att jag fått jobba med dom!

Ibland är det synd att jag inte har en hemlig blogg, utger sig för att vara någon annan eller så, då kanske man skulle kunna vara lite mera saklig och inte skriva i gåtor, men jag skriver denna bloggen för min egen skull och ingen annans, jag själv vet vad jag menar och det är ju huvudsaken.

Alltså fyy så jag saknar min man, det är nu 4½ dag sen jag såg denna vackra skapelse och jag lider och mitt hjärta svider. Trodde inte att jag kunde sakna en människa som jag saknar denna man. <3

Imorgon ska jag till min käre mor och hälsa på o tvätta lite!
Mys!

Nu ska jag kolla Idol, hoppas på tjejerna detta år! Dom är så sjuk bra!

Pisk

Presentation


Firar in 2014 med heltidsanställning, karl, sambo och världens bästa familj och vänner! Läs min halvtorra blogg om mitt liv och allt runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards