Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av sanna - 5 oktober 2013 15:19

Ja igår var det ju kanelbullensdag, men eftersom jag inte åt några bullar igår, inte en enda, så måste det ju betyda att jag får göra bullar idag och äta extra många?

Speciellt eftersom jag ska börja banta (?) på måndag. så tråkigt, då måste man ju få belöna sig lite innan ;)

Av sanna - 5 oktober 2013 10:02

Idag känns det en aning bättre! Har försökt att borsta av mig det värsta och det verkar funka, får se henne som en prövning och att hon är utsänd för att testa mig helt enkelt, det känns som att det är det enda som funkar i den här situationen!

Igår somnade jag tydligen, för inte kommer jag ihåg utröstningen i Idol?
Jag och fredagar alltså, kan inte hålla mig vaken, det går bara inte!
Så nu ska jag in på play och kolla vem som åkte ut!
Vaknade halv 2 inatt, så jag hade väl sovit sött i minst 3½h, sen i säng igen på en gång och vaknade igen halv 10, så sov väl iaf i 12h och jag vaknade av mig själv, totalt utvild! Så skönt!

Nu ska jag se om min käre mor ringer mig så jag kan hoppa in i duschen och sen vidare ut dit!
Men först dricka upp kaffet!
Pisk

Presentation


Firar in 2014 med heltidsanställning, karl, sambo och världens bästa familj och vänner! Läs min halvtorra blogg om mitt liv och allt runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards