Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av sanna - 12 oktober 2013 10:35

Ja imorse när jag vaknade efter mina 13h välbehövliga sova i streck sömn så såg mina ögon helt förskräckliga ut, det ena var så svullet både över och under att det såg ut som en blåtira och det andra var väl snäppet bättre med bara svullnad över själva ögat. Men inte alls bra ändå.
Jag undrar hur detta kommer sig? Det kommer i perioder och stannar kvar länge, det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover och vaglar kommer också titt som tätt, det är verkligen skit jobbigt och man blir ju inte glad över att se ut som en krigskämpe när man vaknar :S
Någon som har/haft något liknande?
Tacksam för svar!
Det är också flera kilo med såna där slemtrådar som jag kan dra ut ur ögonen, sådär så det kittlar ni vet.
Sjukt jobbigt!
Blir det inte bättre nu så måste jag nog ringa VC så jag får komma och ta allergitest eller nåt! För nåt fel är det!

Igår släckte jag lampan klockan 20, gick och la mig 19 men låg och läste Klick! i en timme, somnade på 1min högst!
Hade världens mardrömmar inatt med, vet inte vad det är frågan om, kanske är mycket i livet nu och det resulterar i obekväma mardrömmar, inre stress skulle jag kunna tänka mig :/

Idag ska det jobbas, lagom kul men inte fel med extra pengar inte!
Längtar tills imorgon när hjärtat kommer hem igen, saknar han så mycket <3

Pisk

Presentation


Firar in 2014 med heltidsanställning, karl, sambo och världens bästa familj och vänner! Läs min halvtorra blogg om mitt liv och allt runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards