Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

Flowet försvann!

Av sanna - 10 oktober 2013 11:25

Ja jag tyckte att jag hade ett ganska så bra flow där ett tag med iaf 1 inlägg per dag, men nu har det vart så mycket att jag inte ens öppnat datorn vissa dagar. Var tillochmed tvungen att skriva en lista så jag kom ihåg allt som hände denna veckan, det har vart födelsedagar, bröllop, jobb och månadsdag för mig och mannen min. Så det har vart fullt upp kan man säga!

I tisdags efter bröllopet på vägen hem fick jag sån jäkla huvudvärk, har aldrig vart med om något liknande förut, det var hemskt, ville bara lägga mig ner och skrika och gråta men fick nöja mig med att gå och sova ist, missade Hollywoodfruar, det säger väl allt?
Valde att sova ist och det var nog lika bra för när jag vaknade igen på onsdagen så fick min frukost bli 2 alvedon.

Idag är jag ledig och imorgon är det jobb igen! Skönt! Älskar att jobba där och håller mina tummar att det kommer att kunna leda till nåt snart inom en snar framtid ;)

Mamma och hennes man gifte sig som sagt i Tisdags, det blev lite hektiskt då jag först skulle jobba på FM, sen kom dom och hämtade mig och iväg till Örebro för att först äta både gräddtårta och smörgåstårta hos Stefans mamma med hans bror som också skulle vara med och fira.
Alla var jättenerviga tror jag och det resulterade i att vi var 40min tidiga till kyrkan!!
Bröllopet var jättefint, lugnt och skönt! Jag och min bror fotograferade och filmade och även lilla Olle var ju med med en fin röd scarf runt halsen!
Allt gick hur bra som helst och prästen var jätte bra!
Så i sin helhet får dagen 5 jungfrututtar av 5 möjliga!

 

Idag ska jag bara ta det lugnt och kanske sätta igång och packa lite, det hade vart roligare om min högtalare vart här hemma men ikke så jag får väl ta på mig hörlurarna och strosa omkring, finns inte så mycket annat at göra ;)
Sen ikväll ska jag följa med Nina till Nävertorp, må gudarna vara med oss!

Mannen min åkte imorse också, blev så jäkla ledsen, vet inte varför det blev så påtagligt den här gången men tårarna sprutade när han stängde dörren. Tycker så jäkla mycket om den mannen <3

 
Nu är det dags att växla upp!

Pisk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 2 februari 2014 12:17

Ja helgen har gått i ett fasligt tempo men ändå hunnit med en del, trots sjukdom.Har aldrig mått så konstigt som jag gjorde från onsdag till fredag, verkligen ingen som helst energi och kroppen kändes helt död och ur fas. Vet inte riktigt vad det var...

Av sanna - 27 januari 2014 16:05

Nu är det ca 2h sen jag slutade jobba men det känns snarare som 2min sen. Så himla segt idag, har huvudvärken from hell och har inte sovit många minuter inatt. Bytte rum tillochmed men då tyckte grannarna att det var dags att både börja skita och dus...

Av sanna - 20 januari 2014 21:18

Kan inte riktigt slita mig iaf! Så kör väl på i ovald hastighet tills det spjärnar emot ännu mer i guess! Jobbar i vanlig ordning, blev en lång dag idag med myycket att göra, men jag gillar ju att ha många järn i elden så det passade mig, dock var in...

Av sanna - 19 januari 2014 17:34

Ja som rubriken lyder så har jag inget som helst intresse av att fortsätta blogga!Fått intresse av annat kan man säga.Vill ni veta något så finns jag på telefonen. Bye bye bloggen ...

Av sanna - 27 december 2013 17:42

Ja eftersom en del jag pratat med de senaste dagarna ska äta detta så kan ju inte jag vara sämre! Blev ju ruskigt sugen när jag hörde andra prata om det! Så detta blir det idag, nomnomnom!   Tack för det goda tipset mina vänner! ...

Presentation


Firar in 2014 med heltidsanställning, karl, sambo och världens bästa familj och vänner! Läs min halvtorra blogg om mitt liv och allt runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards