Alla inlägg under oktober 2013

Av sanna - 2 oktober 2013 19:37

Ja jag är så jäkla sur på Telenor så det finns inte, dom gör verkligen allt för att jävlas, är det inte att dom ljuger så förlänger dom abonnemang utan ens vetskap.
Hade jag vetat detta så hade jag aldrig aldrig aldrig valt att förlänga mitt abonnemnag. Det är fan skamligt så dom beter sig och idag fick killen i luren sig en riktig omgång!
Första gången jag skällt på någon i telefon, fan va skönt det va men var noga med att berätta att det inte var just han i sig som jag var arg på utan hela Telenor och speciellt den jävla tomten som ljög för mig.
Hur vore det att vara ärlig nångång så kanske jag skulle rekommendera i er i mina inlägg ist för att vilja slita av loggan och köra upp den i röven på nån?

Och sen ska vi inte prata om hur mycket jag saknar min man, han skulle till en början bara vara borta mån-tors, men sen ringde han igår och berättade att han blir borta till söndag. Trodde han skämtade först men ikke, det var helt sant och jag är förtörd, mitt hjärta är i tårna så mycket jag saknar den mannen!!!! Kom hem bby <3

Nu ska jag kolla på Bonde söker fru och äta glass tror jag minsann, på måndag är det dags för bantning! Yes :)

Pisk

Presentation


Firar in 2014 med heltidsanställning, karl, sambo och världens bästa familj och vänner! Läs min halvtorra blogg om mitt liv och allt runtomkring!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards